Aerobiczna 6 Weidera – podstawy

4

Szóstka Weidera jest jednym z najpopularniejszych zestawów na ćwiczenie mięśni brzucha. Trening został opracowany prze Joe Weidera, który był kanadyjskim trenerem ogólnorozwojowym. Joe był trenerem Arnolda Schwarzeneggera. Opracowany przez Weidera trening nie jest łatwym treningiem, i należy do jednego z najtrudniejszych programów ćwiczenia mięśni brzucha. Ćwiczenie daje najlepsze wyniki, choć wymaga poświęcenia i determinacji. Przy obecnym trybie pracy wielu ludzi, potrzeba jest właśnie takiego treningu, nie tylko zwiększa on siłę mięśni brzucha ale uczy nas determinacji i przełamywania siebie, aby osiągnąć lepsze wyniki.

Aerobiczna 6 Weidera to zestaw ćwiczeń, sześciu ćwiczeń, które powinniśmy wykonywać w jednym ciągu, nie rozluźniając mięśni. 6 kolejnych ćwiczeń, które wykonujemy stanowią jedną serię. Najważniejszą częścią treningu jest napięcie spowodowane zatrzymaniem ruchu na 3 sekundy, w momencie gdy mięśnie brzucha są napięte.

6 Weidera wzmacnia mięśnie brzucha i wykształca ich rzeźbę. Ćwiczenie spala zalegającą tkankę tłuszczową. Program 6 Weidera powinny stosować osoby, którym zależy na wykształceniu mięśni brzucha i pozbycie się „boczków”.

Podejmując się ćwiczenia należy przygotować się na wyzwanie, które nie będzie łatwe, ale dla wytrwałych jest nagroda – wyćwiczone mięśnie brzucha o których zawsze marzyliśmy.

Życzymy więc powodzenia i wytrwania. Naprawdę warto!

 

Możesz zostawić komentarz.

Skomentuj