Ćwiczenie 6 Weidera – Porady

z7998071X

Zbierzmy kilka faktów i porad w jednym miejscu, ponieważ zauważyłem, że brakuje tego w internecie. Wszystkie informacje oparliśmy o własne spotrzeżenia i pomysły. Poniższe informacje powinny Wam ułatwić trening i przyśpieszy wasze osiągnięcie celu.

  • trening 6 weidera należy trenować codziennie przez sześć tygodni,
  • przed rozpoczęciem treningu wykonaj 20 minutową rozgrzewkę rozciagającą mięśnie, mięśnie powinny być rozgrzane by ćwiczenia dawały efekty,
  • trening powinnien obejmować wszystkie mięśnie brzucha,
  • ćwiczenia wykonuj przecyzyjnie, tak jak przedstawiono na schemacie i harmonogramie, gwarantuje to najlepsze efkety,
  • pamiętaj o 3 sekundowym zatrzymaniu napięcia mięśni w momencie podniesienia,
  • ćwicz dokładnie i precyzyjnie,
  • pamiętaj również o nie przejadaniu sie i stosowaniu zdrowej i zrównoważonej diety,
  • nie ćwiczymy zaraz po posiłku,
  • jeżeli ćwiczenia przeewidziane na danych dzień okażą się dla Ciebie za trudne, zrób tyle ile możesz, ale następnego dnia spróbuj ponownie. Walcz ze sobą, aż do skutku. Nie ma znaczenia ile zajmie Ci dotarcie do ostniego dnia, może to być dłużej niż przewidziane 42 dni. Ważne, że dotrwasz, a kolejne podejście będzie dużo łatwiejsze.
  • pamiętaj zdrowie jest najważniejsze, więc jeżeli czujesz, że przesadzasz odpocznij, czy to między seriami czy robiąc sobie dzień przerwy,
  • i najważniejsze, nigdy się nie poddawaj.
Możesz zostawić komentarz.

1 komentarz do “Ćwiczenie 6 Weidera – Porady”

  1. Emi pisze:

    Walczyć ze sobą i się nie poddawać to podstawa sukcesu !!! :)

Skomentuj