Dieta w czasie ćwiczeń 6 Weidera

jedzenie

Dieta w czasie ćwiczenia 6 Weidera nie jest wymagana, choć na pewno ułatwia rozbudowę mięśni i schudnięcie.
Po pierwsze powinniśmy ograniczyć jedzenie, jedzmy mniejsze porcję a częściej, przestańmy się przejadać. Trening rozpoczynajmy minimum 2 godziny po posiłku, najlepiej w porach wieczornych, aby nie ćwiczyć z pełnym żołądkiem – utrudnia to trening i powoduje szybsze zmęczenie organizmu i mięśni.

Jeżeli chcemy wspomóc trening i mięśnie brzucha w czasie trenowania wybierzmy lekkie diety odchudzające lub diety na budowę rzeźby. Skuteczna dieta odchudzająca jest dla każdego człowieka trenującego jak i osoby która nie ćwiczy. Dobrze dobrana dieta, spowoduje lepsze samopoczucie i oczyszczenie organizmu, co przy teraźniejszym trybie życia i żywienia jest to bardzo ważne.

Pijmy więcej płynów, przede wszystkim wodę, która bardzo dobrze oczyszcza organizm. Ograniczmy lub pozbądźmy się z naszego jadłospisu napojów gazowanych i słodzonych.

Oto przykład zmian jakie można dokonać w swoim sposobie żywienia. Zasady te mogą być również stosowane w momentach gdy nie trenujemy lub nie uprawiamy żadnego sportu czy fitnessu.

Podstawą jak już wspomniałem jest ograniczenie napojów gazowanych i przejście na wodę. Pijmy więc więcej wody!

Zamiast spożywać trzech posiłków, naucz się jeść pięć. Organizm przyzwyczai się wtedy do mniejszych ilości a przerwy 3-4 godzinne pomiędzy posiłkami nie będą wywoływać w nas poczucia głodu.

Zwróć uwagę o której jesz ostatni posiłek. Ważne, aby był on minimum 3 godzinny przed snem.

Zacznij sobie sam przyrządzać posiłki, zamiast jeść na mieście. Spożywaj chude mięso i zacznij jeść więcej ryb. Jedz jak najwięcej warzyw, nieco mniej owoców ponieważ zawierają fruktozę – cukier owocowy.
Fruktoza jest wolno przyswajana przez organizm, więc zalega długo w organizmie.

W miarę możliwości ograniczmy spożywanie produktów mącznych. W naszym menu zmieńmy chleb jasny na pieczywo ciemne, które dłużej zaspokaja głód.

Nasze posiłki gotujmy lub duszmy, zrezygnujmy ze smażenia, jeżeli już to tylko na oliwie z oliwek.

To co powinno być oczywiste to zmniejszenie lub wyrzucenie z naszego menu słodyczy i cukru. Zróbmy to dla siebie.

Nie wspomagajmy się suplementami diety, które reklamują się na każdym kroku wokół nas. Wypłukują one z organizmu witaminy i minerały, które przy zwiększonym wysiłku fizycznym trenując Aerobiczną Szóstkę Weidera czy fitness są nam niezbędne do zachowania sił i witalności.
Wspomagacze te wypłukują głównie magnes, potas i wapń.

I jedno z ważniejszych zadań przy odchudzaniu. Dostosujmy trening do nas i naszych możliwości. Ćwicz, dawaj z siebie wszystko, przełamuj się i walcz ze sobą. Ćwiczyć może każdy i w każdym wieku. Pamiętajmy, że sport to zdrowie i lepsze samopoczucie.

Zasady nie są trudne i każdy może je zastosować w swoim treningu i życiu. Zastosowanie się do tych porad pomoże Ci nie tylko przy 6 Weidera, ale również w codziennym życiu. Dzięki zmianie w zwyczajach żywieniowych możesz również zmienić swoje codzienne samopoczucie i podejście do życia. Będziemy zdrowsi i z optymizmem będziemy patrzeć na przyszłość.

Tak więc, zmień się już dziś i żyj!

Możesz zostawić komentarz.

2 komentarzy do “Dieta w czasie ćwiczeń 6 Weidera”

  1. Emi pisze:

    Od poniedziałku zaczynam! :)

  2. Marek pisze:

    Ja już trenuje od tygodnia, powoli widać już efekty! Walczymy.

Skomentuj