Jaka dieta na płaski brzuch?

plaski-brzuch

Zbliża się lato, pora ubrać się w bikini i wyjść na plaże złapać trochę słońca. Oto dieta na szybkie spalenie tłuszczu na brzuchu. Stres, praca, niezdrowe żywienie powoduje, że w okolicach brzucha odkłada się najwięcej tłuszczu. Zastosuj opisaną niżej dietę a już po tygodniu zauważysz zmniejszenie obwodu talii. Jedyny warunek, nie łam i trzymaj się opisanych zasad.

Produkty i czas spożycia posiłków:

  1. jabłka – ważny produkt, zjedz co najmniej jedno dziennie. Jabłka oczyszczają jelita,
  2. nabiał – chudy, przynajmniej raz dziennie, w godzinach wieczornych. Nabiał powoduje nasycenie i przyśpiesza przemianę,
  3. orzechy – mimo,  że są kaloryczne, to zawarty w nich aminokwas chroni przed stresem i zajadaniem się,
  4. płatki owsiane i siemię lniane – dodawaj do sałatek i zup, bogatę w błonnik – który daje sytość,
  5. sałata – jako przekąska i danie główne, ma mało kalorii, pomaga w odchudzaniu i daje sytość,

Słodycze:

W czasie trwania diety nie jemy słodyczy, zastąpmy je np. gorzką czekoladą, która ma znacznie mniej kalorii niż słodkie czekolady. Jedz szuszone morele, śliwki i rodzynki. Stosuj słodzik zamiast cukru lub pozbądź się słodzików i cukrów całkowicie z jadłospisu.

Z jadłospisu należy również pozbyć się soli, która zatrzymuje w organiźmie wodę, fast foodów – wszystkie dania i produkty są tłuste i zawierają duża dawkę kalorii. Zrezygnujmy również z dań smażowych i zastąpmy je daniami gotowanymi albo duszonymi.

I na koniec przykazania do których należy się stosować, żeby dieta dała efekty:

  1. licz kalorie i nie przekraczaj dziennie 1000-1200 kcal,
  2. unikaj efektu głodu jedząc znacznie mniejsze porcję 5 razy dziennie,
  3. nigdy nie stosuj głodówki. Głodówki powodują, że czujesz się osłabiona i na nic nie masz ochoty, przez co szybko wrócisz do niezdrowej diety. Przy głodówkach utrata wagi na początku spowodowana jest utratą z organizmu wody, poźniej ten efekt jest znacznie mniejszy.
  4. Po zakończeniu diety na płaski brzuch, nie wracaj do starych nawyków, aby uniknąć efektu jojo.

Aby widać było efekt diety trzeba się poświęcić i zacząć się odchudzać odmawiając sobie dużej dawki kalorii. Tylko w taki sposób osiągniemy rezultaty. Oczywiście jak każdej diecie tak i przy tej powinny towarzyszyć zajęcia sportowe lub aerobowe. Dobry zestawem jest właśnie Aerobiczna 6 Weidera, o której możesz więcej poczytać na stronach naszego portalu.

Powodzenia w spalaniu tłuszczyku!

 

Możesz zostawić komentarz.

1 komentarz do “Jaka dieta na płaski brzuch?”

  1. x pisze:

    Przede wszystkim ograniczać białe pieczywo i tłuste parówki!!!

Skomentuj